Selimveannesi aynen öyleydi göğsümü açtığım anda ağlamaya başlıyordu biberon verincede kafasını sağa sola yatırıyordu istemiyorum diye.akşam saat 4 sen sonra hiç birşey vermedim biraz da oyaladım o gün geç yatırdım kucağımda uykulu uykulu tuttu o gün. Ondan sonra da azar azar arttı tutma isteği şimdi iyiyiz şükür. Ama su içirirken bile biberon vermiyorum artık emziği tamamen bıraktık. Benim kızım 7 buçuk aylık sıkıntı yaşamadık emzik bırakma konusunda ilk gün biraz zorlandı sonra hemen adapte oldu.