Kızlar selam, doğum yapalı yaklaşık 3 buçuk ay oldu ama benim kanamam hala durmadı, 40 gün normal kabul ettim belki biraz daha sürer sandım ama az da olsa hala devam ediyor. Bazen iki gün duruyor mesela ama sonra yine başlıyor, günlük ped kullanmamı gerektirecek bir miktarda geliyor ne kadar diye sorarsanız. Bu arada emziriyorum, bu kadar süre kanama olması normal mi sizce, ilk doğumumdu(sezaryen), neyin normal neyin olmadığını maalesef bilmiyorum:///