Merhaba arkadaşlar ben 15 aralıkta smear testı yaptı doktorum rahım agzı kanserı adına bakıldı bısı gordı detay vermedı kotu hısı yok dedı suanlık ama 16.08 gune bana kolonoskopi verdi nasıl bısı dedım kamerayla bakılck dedı rahmıne yaptıran varmı nasıl bısı acısı vs nasıl ıslem oluyor ?