caspermama Selam kızlar, oğlum henü 7 günlük. Emerken bazen viiik viiik diye komik sesler çıkarıyor 😂 bu normal mi?
Anatotales caspermama ah sağlıkla bütün ♥️ 3.5 ay emdi oğlum nasıl güzeldi yazınızı okuyunca anımsadım. Hum hum hum söylenirdi memeyi alınca 😅