Yani gerçekten anlam veremiyorum. Önceden takılmıyordum ama artık üzülmeye başladım. Annem oğluma karşı gayet ilgili,sevgi dolu yaklaşıyor. Oğlum 18 aylık bu arada. Ama oğlum anneme asla gitmek istemiyor. Kucağına almayı geçtim yanına yaklaşsa ağlamaya başlıyor. Bir kaç aydır yapıyor bunu. Haftada bir,bazen 2 günde bir görüyor. Kayınvalidemde sık sık geliyor ama onu çok seviyor. Tabiki sevsin bu durumdan asla rahatsız değilim ama neden anneme böyle yapıyor? Anlam veremedim yani. Nasıl düzelir, neden böyle yapıyor anlamıyorum..