ikibebebiranne_ Merhaba arkadaşlar Van da ıyı bildıgınız microblading yapan güzellik merkezi var mı yaptıran olduysa memnun kaldı mı Bırde bılen var mı 1 kerede bıtıyor mu kaç seans oluyor kaşlarım seyrek ve duzensız bılgısı olan anlatırsa sevınırım
yusaydefsa ikibebebiranne_ ben maraşta yaptırmıştım normal ücretini ödedim 15 gün sonra da rötuş için çağırdılar ona ücret ödemedim ama yaptırdıktan sonra iyi bakmanız gerekiyor 15 gün içinde hergün saat başı vazelin sürmüştüm
ikibebebiranne_ yusaydefsa yani 1 kerede bıtıyor dımı evet vazelin sürüldüğünü duymuştum memnun musunuz pekı