Mervercan maşallah emmeyi öğrenmiş demekki birazda sık yediği için acıyodur
Ben hep lansinoh krem kullandım emerken silmeyede gerek kalmıyordu çok güzel yumuşatıyordu
Ama ağrın artıyorsa kaynamış ılımış suya biraz karbonat koyup onunla silebilirsin uçları hem bebişte pamukçukta olmaz 1-2 güne geçer😍