yahu eskiden uyutup tarlaya giderlermis ilk 4 ay beslenip uyurmus bebeler kendi kendilerine oynar sesleri cikmazmis derdim ilgilenmemek asla degil kendimi yirtiyorum aktivite icin ama yahu hangi bebeği görsem uyumuyor, agliyor , huzursuz neden boyle sizce ozellikle benim bebegimi anlatirsam anne karninda cok sakin hareketsiz, hamileligimde super gecmisti bende o
motive ile ay cok uslu bi bebek olacak diye sevinip durdum birde olumlamalar yaptim hep karnimi severek sen cok uslu cok akilli bi bebek olacaksin anneni uzmeyeceksin diye 777 evrene pozitif atip durdum😂😂 ters tepti galiba ayyy benimki
bir dogdu zaten avaz avaz bagirarak cikti karnimdan ve 3 ay bu sekil devam etti meme reddi mi desem
asla susmayip 3 ay aglamasimi desem asla uyumamasimi desemmm … suan 6. aya girecegiz kolik aglamalari 3. ayin sonunda bitmisti tam rahatladik dedim simdide disler basladi asla durmuyor asla memnun olmuyor oyuncagi deli gibi isteyip elimden cekip alinca agliyor 😂😂😂asiri hareketli kollar bacakalr durmuyor asla surune surune ilerliyo surekli dönme hevesi uykuda bile kitap okuyorum kitabi yemek icin kendini yirtiyor 😂😂 cok huzursuz bir bebe yahu ne yapacagim bilmiyorum ama anladim rahat yok… dikkat ettigim nokta cogu bebek bu sekilde disarda bebek arabasinda surekli tepinip aglayan bebekler dolu avmnin ortasinda battaniyede sallanan kac bebek gordum sayamam niye boyleler folik asit miii aşı mı yedigimiz ictigimizden mi anlamadim gitti 🤷🏻♀️ uslu bebis anneleride vardir tabi ama
nadir bence , cok sanslisinizzz🥹😂