Bandırma da gelişmiş bir ilçe
Ama biz balyadayız ev sıkıntı sosyal hayat yok her yere 1 saat uzaklıkta marketten başka bişey yok param cebimde dursun derseniz gelin ama keşke fazla kira verip de merkezde olsaydım eşim 24 saat çalışıyor çok bunalıyorum bebeğimle çıkıp dolaşacağımız çarşı bile yok