Selam kızlar bebeğim 11 aylık olacak bi kaç gün sonra ek gıda veriyorum tabi yemek felan ama bi kaç haftadır eskisi gibi iştahlı yemiyorum önceden bütün tabağı bitirirdi şimdi bi kaç kaşık alıp bırakıyor kaşığı ısırıyor istemiyor sonra bide hareketlendi zayıfladı biraz ekstra emziylroyım da bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım