TugcenurLina sariyapincak ben yeni kullanmaya başladım 5-6 keredir kullanıyorum o döküntü, beyaz beyaz kepek görüntüsü yok şuan. Şampuanı bırakınca ne olur bilemiyorum şuanlık kokusu dışında memnunum.