gmzlgzll 1 yaş erkek bebek pipi de morarma var yenidoğan doneminde sünnet oldu idrar çıkışı darlığı olduğu için erken sünnet ettik bu kadar süre sonra ona bağlı birşey gelişmiş olabilir mi
suheyla92 gmzlgzll olabilir muhtemelen oyle bisey eger darliktansa bobreklerine vurur enfeksiyon allah korusun hemen gosterin doktora
Yeniannee23 @gmzlgzll bizde 6.ayda darliktan sünnet olmuştuk yeni yeni morarmaya basladi hiç birşey olduğunu düşünmemiştim hatta iyileştiği mı dusundugum için evhamlandirmadim kendimi gerçekten birşey varmidir ki
gmzlgzll Yeniannee23 şuan kaç aylık bizden bir kaç yerden görüş aldık cerrahlardan ama normalmiş bu durum korkulacak birşey yok demis