İyi akşamlar anneler. Bugün sabah saat 10’da 2 ay 3 günlük kızıma karma ve zatürre aşıları yapıldı. Aşıdan sonra saat 16:00a kadar iyiydi ama akşama doğru bir kaç kez kustu ve ateşi yükseldi. Akşam ılık duş ve Calpol verdikten sonra ateşi ancak 37 dereceye düştü daha da düşmedi. 37 dereceden hala düşüremedim acaba acile gitmem gerekir mi? İlk çocuğum olduğu için bilgiye ihtiyacım var