aysungokalp sen başka bebeğe bişey olmadı benimkinede olmaz dersen yanlış yaparsın o bebekte başka bir sıkıntı olabilir doktor görmeli burdan sen profeyşilın bilgilerinle değil. ayrıca bizim kendi doktorumuz 10 gün anne sütü 5 gün mama için demişti tekrarlayan kabızlık ise altta neden aranıyor yazdıklarınız anneyi rahatlamak amaçlı ya bebek için çözümün var mı?? Belki alerjik bebek kabızlığı ondan anafilaksi olsa “Yha herkşte oluyordu ama biz nerden bilelim alerji olduğunu” mu diyeceksin😂😂 size tavsiyem sağlık sorunlarında başka bebekleri baz almayın sizin doktorunuz sizin bebeğinizin doktoru ve ona göre konuşur bu bebeğin doktoru bu bebeğe göre konuşur 🙏🏻