Kızlar bebeğim 19 aylık oldu balık tüketemiyoruz mevsimi geçiyor malum. Sizce kullanmalı mıyım, sizler bebeğinize kullanıyor musunuz. İştahında falan etkili mi, tahlilleri normaldi bi demiri biraz düşük çıkmıştı o kadar. Kullanıyorsanız hangi markayı kullanıyorsunuz 😊