ysmnabd Hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün. Benimkide 12 gün küvözde kaldı. Seni çok iyi anlıyorum yan odalardan bebek sesi geliyodu içim sızlıyordu. Her gün süt sağıp hastaneye gönderiyordum. Sonunda almaya gittik o yoğun bakım kapısında bebebeğimi beklerken kapıyı açıp onu getiren hemşire benim gözümde sanki melekti. Doğumda ağlayamadığım kadar bebeğimi küvözden çıkardığım gün ağladım mutluluktan. günler şu an hiç geçmezmiş gibi geliyor ama inan çok çabuk geçiyor benim oğlan bu ayın sonunda 1 yaşını dolduruyor. Verene bin şükür 🧿🙏🏻