HafsaMoms Kızlar 6 aylık kızım var. Ay olmadan hasta oluyor. Herseyini dikkat ediyorum. Ama hep hasta. Neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum. Çok yoruldum artık 😞
HafsaMoms Rbia 4 aylıkken Antibiyotik kullanmak zorunda kaldık cok hasta olmuştu. O zaman 5 gun kullandım baskada yok. Cok ilac kullanan biri değilim
Rbia HafsaMoms anladım canım çok ilaç da kullanmamış ki bağışıklığı zayıflamıştır diye düşündüm de kan idrar tahlili yaptırdın mı hiç bilemediniz Bi enfeksiyon vardır belki vücudun da
HafsaMoms Rbia idrar yaptık temiz çıktı. Kan yaptıramadık iki kere deldiler elini kolunu bulamadilar damar cok agladi bıraktırdım bende😞
Rbia HafsaMoms hadi yaaa iyi Bi doktora kanına da baktır bence bu ayın sonunda sağlık ocağı kan istedi bende çok korkuyorum ya bulamazlarsa canını çok acıtırlarsa diye