Maalesefki ben. 1 ay emdı emmedı hıc hır zaman sutum yetmedı ne cıhazlar aldım sagım makınelerı damlalar sut yapn ıcecekler yok cıkan 20 ml suttu. Hep mama takvıyesı. En sonda kesıldı sut. Aylardır mama ıcıyor. Bende ek gıdaya 10 gun once basladım. 4 ay 10 gunlukken. Once tek tek tadım sonra karıstırarak kasık mamaya gectım. Oylede devam edıyoruz. Gunde ıkı kez kasık mama yapıyorum kendım dıger ogunlerde mama ıcıyor.