Ulku__ olur öyle. Biri 4 yaş biri on aylık bebeklerim var nelerini övsem ertesinde başımıza bir iş gelir. Maşallah da derler, övdüğüm kişiler kayınvalidem annem eşim babam falan. Bir aydır çok iyi derim altına yapar. İyi uyudu derim gözünü kırpmaz. Yiyor derim yemez. Gülüyor derim ağlar. Ha mesela ağlıyor huysuz derim neşe saçmaya başlar 😅 olay bu.
Çiş kaçırma da olur bu süreçte çok normal. Zaman tanıyın. Üşüyorlar fark etmeden ondan da oluyor.