ZeydsMom bütün camlara sineklik taktım.Benim de alerjim var.Geçen sene bir defalık cam açtık sineklik olmadan az daha gözümden oluyordum.Isırmadik bir yerimizi bırakmadı zalimler.Bu arada eşime hiç dokunmadilar.
Ne istediyse bizden bu sivriler, oğlum ve beni süzgece çevirdiler.