efnanesma Beyaz gürültü gerçekten eziyet ya. Benim kızımda4,5 ay falan öyle uyudu sonra yağmur sesine geçtim. Sonra baktım kendim yapamıyorum uyku eğitimi aldım. Şuan çok şükür ninni söylüyorum uyuyor. Ama gündüz yine yağmur sesi açıyorum çünkü evimizin aşağısında yolda kreş var benim cam oraya bakıyor seslere uyanmasın diye.