HE-SEN-COK-BILIYON Kızlar 1 kiloluk evolvia mama var elimde çok az kullandım çöpe de atma istemiyorum ne yapabilirim etrafımda bebek de yok verebileceğim
Honki_Ponki HE-SEN-COK-BILIYON Şey mamaların açıldıkyan sonraki raf ömrü bir hafta diye duymuştum belki almaya bilirler
Honki_Ponki HE-SEN-COK-BILIYON Bende 3 yıl önce kızıma kullandım evolviya mama kalan açılmayn malarımı çocuk doktorumuza vermiştim sağlık ocakları belki almaya bilir yinede bir deneyin şansınızı
D_deniz HE-SEN-COK-BILIYON emzirme + mama şeklinde gidiyorsan iç sütun kalitesini arttırıyor. Benim sütüm tamamen gitti sadece mamaya döndük. Golden goat içiyor
HE-SEN-COK-BILIYON Honki_Ponki olmazsa doğum yaptığım hastaneye vereyim bari onlar da evolvia kullanıyorlardı bebeklere
HE-SEN-COK-BILIYON Honki_Ponki hangisine inanalım acaba bilemedim şimdi bende 😂 of atacağım çöpe en sonunda 500 lira para verdim boşuna
Honki_Ponki HE-SEN-COK-BILIYON Ay okadar oldumu yaa mamalar ben alırken enson 85di mama fiyatı üç yıl önce
HE-SEN-COK-BILIYON Honki_Ponki 1 kiloluk böyle malesef ben şuan sma comfort kullanıyorum mesela o da eczanede 400 gram 400 tl 🥲
Atesmomm HE-SEN-COK-BILIYON canıko e bebek de daha uygun haberin olsun eşimle tesadüfen denk gelip ordan aldık sma comfort ve eczane ile arasında 110 tl fark vardı
HE-SEN-COK-BILIYON Honki_Ponki aminn gerçekten çok pahalı 3 4 gün anca gidiyor 1 kutu düşün yani alamayanlar napacak bilmem
HE-SEN-COK-BILIYON Atesmomm evet canım bende buldum bi tane AVM içinde 290 TL eşim artık orda alacak. Her e bebekte yok malesef biraz uzak ama yapacak bişey yok
MoonCrystal HE-SEN-COK-BILIYON aslında mesafe uzaksa zaten yakılan benzin parası değmez yakından alın aynı mantık😄
HE-SEN-COK-BILIYON Atesmomm bende anlamadım diğer mamalar da hiç iyi gelmedi bir de zor bulunuyor ya bu mama neden böyle gerçekten