hsrtt_ 4yil oldu doğum yapalı sezaryen oldum 52hamile kalıp 65dogum yaptm ama doğumdan sonra 12kilo.aldm emzirme sürecinde süt olsun die yediklerim kilo yaptı 78kiloyum şimdi diyetisyen gidiyorum ve Spor başladım 25gunum bugün göbeğim küçüldü. 25dk Leslie 15dk yağ yakıcı hareket ve 20dk zumba yaptım arada fark var