Eddaliko Kızlar bu ikinci bebeğim ilk cocugumda 2 yasına kadar emzirdim.Ama bunda hic sütüm yok sürekli mama veriyorum cok mutsuzum en azından 6 ay emzirebilseydım.Sağıyorum 20 cc bile cıkmıyor ilk dogum yaptıgımda gene 70 cc görüyordum simdi hıc sütüm yok napıcam bilmiyorum geri gelir mi😔
Linaduygu Eddaliko süt yapıcı ürünler var diye duymuştum bir bak istersen. Bide bol yeşillik su ihmal etme en önemlisi de uyku ve sağım yapmak
olmplt Bilmiyorum denediniz mi ama ben dereotu çok faydasını gördüm. Meme reddi yaşadık bizde emmedi bebeğim emmedikçe azalmıştı sütüm. Dereotu, bol sağım ve sürekli aralıklarla meme teklif ederek atlattık süreci.
tgcris Hoşaf için kuru üzüm dut kayısı hurma ben mix yapıyodum bol bol yeşillikli salatalar yeşil soğanlı özellikle ve kısır yiyebilirsiniz gaz problemi yoksa bebeğinizde kimyonda koyun birde bestlak iyi geliyor takviye edici damla ama doktorunuza sorup için ne olur ne olmaz stres yaptıkça da süt azalıyo