Benim kızım ilk çocuk henüz sessizliğe alışık ama eltimin 5 çocuğu var ve orda bagirdiklari zaman birden 2 kulağını kapatıp ağlıyor 10 aylık bazen kimse bağırmasa da korkunca da yapıyor ne yapacağım neden böyle yapıyor sizde böyle bir durum var mı normal mi