Merhabalar herkese. Bebeğim şu an tam 5 ayık doktorumuz kilo alımının yavaşlaması ve mamayla beslenmesinden dolayı 4 ay 20 günlükken tadımlara başlamamı söyledi. Alerjik olmayan besinleri 2 gün boyunca tatmamı söyledi. Havuç patates balkabağı yoğurt armut ve muzu tattırdım. Bebeğim yerken diliyle itiyor bu normal biliyorum ama hiçbir besini, ağzında yuvarlamıyor ağzında tutup en son atıyor. Yani ilk tadımlarda böyle yapmasını anladım ama bugün muzu bile böyle yapınca üzüldüm açıkçası 😢 oturarak hiçbir şekilde yutmuyor anakucağında ya da yatarak bir şekilde yutmasını sağlamaya çalışıyorum çok az böyle olunca da hep böyle mi olacak diye bir çaresizlik çöktü 😞ne yapmamı önerirsiniz. Hiçbir şekilde istekli değil kaşığa saldırmıyor, ağzında yuvarlama yok, çıkarmaya çalışıyor 😞 hep böyle mi olacak başında böyle olup sonrasında iştahlı yiyen bebekleri olan anneler var mııı deneyimlerinizi merakla bekliyorum