silaa66 Merhaba, ben de geçen yıl aynı problemi yaşadım eşim heryere silikon çekti, ben çamaşır sulu peçete yapıp tıkadım geldikleri yerlere karınca duası bile okudum ama yok bir oda bitiyor diğeri başlıyor malum bebekte olunca yer veya rahatsız eder dıye korktuk BİON diye bir sprey aldık ve tam 1 yıldır karınca yok evimde 2 şişe de stokta var şiddetle tavsiye ediyorum BİON karınca spreyini