Merhaba kızlar büyük kızım 3 buçuk küçük kızım 4 aylık kızım çok kıskanıyor onu kucağımıza aldığımızda bile beni de kucağına al hep onu seviyorsun beni sevmiyorsun niye sinirleniyor kardeşini sevmiş gibi yapıyor ama hırpalıyarak seviyor ikisi arasında güzel bir bağ olsun istiyorum ama çözemiyorum olayı nolur tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim