Alara_5 Bende de öksürük var maalesef🤦♀️ Kızım da bende hasta olduk 😓 cevizin iç perdesi varya. Bir avuç ayıkla, cezvede bir kahve fincanı kadar su ile kaynat. Ilıtıp iç. Bir de turp kürü var. Turpu oyuyorsun, altını bir kürdan yardımı ile del birkaç tane delik olsun. Turbun içine de bal koy. O bal sabaha kadar yavaş yavaş akacak. Onu da ertesi gün iç. Öksürüğü kesiyor tabi bende az az kesti 😓