14Mart jdjdjf merhaba mesajınızı şimdi gördüm. 10 gün devam etti bu süreç. Sanırım 2 ay aşısı yüzünden oldu. Geceleri sol göğsümü emzirmeye devam ettim. Gündüz de sagip verdim. 10 gün sonunda düzeldi çok şükür. Şimdi sadece anne sütüyle devam ediyoruz.