Kızlar bugun kızımı hastaneye götürdüm o kdr doktor değiştirdim kimse bsy anlamamıstı bugunkü doktor vajinal yapısıklık var dedi nasıll anlamadınız falan dedi zaten son zamanlarda idrarı damla damla yapmaya baslamıstı eliyle odada hemen acabildgi kdr actı birde estriol krem vardı 10 gun kullan gel dedi ama cok korkuyorum var mı basına gelen