ekmekarasibal elifbuse06 ilk aylarda kendim yapıyordum , şimdilerde verirsem hippin organik bebe bisküvisini veriyorum
denizprenses1912 elifbuse06 Rossman’de satılan organik bebe bisküvisini alıyorum ben. Markası wefood,gayet güzel tadı. İçinde az var ama organik olduğu için içime sinerek veriyorum bebisime.