mrsfly bnde öyleyim 😞sırf kilo almak için şerbetli tatlılar yiyorum ama yok gram almıyorum. 68 ile hamile kaldım. 3 ayda 62 kiloya düştüm. Doguma gittigimde yine 68 dim. Dogumdan çıktım 63 düm. Sonra hemen 57 kiloya düştüm. 5 aydır 57 yim 😞sadece emziriyorum. Boyum uzun bu kilo ideal kilom degil. Bir emzirmede anne 80 kalori harcıyormuş. Bebegimin emmesi uzun suruyor. İlk zamanlar 45 dk emziriyordum. Şimdi yarım saat falan emiyor. Zayıflamak isteyen anneler bol bol emzirsin.❤