Mavi10 Merhaba kızlar yürümek üzere bebeğim ama bir kaç adım atıp kendini yere atıp emekliyor 13,5 aylık bir önerisi olan var mı bu durumu yaşayan neler yaptınız ne yapmam lazım
tubasd Mavi10 bebeği koltuğa sayın önüne bir adım mesafesinde sandalye koyun sandalyenin uzerinede bir oyuncak koyun oyuncağa gitmesi için adım atacak sonrasında sandalyeyi kademeli olarak ilerletin 2 adım 3 adım şeklinde hem oyun hem antrenman oluyor sağlıkla buyusunler inşaallah 🌸
Ozgekaraoglu Mavi10 biz cocuk dr gittik goturdum 18 ay olana kadar korkma dedi 14. Ayina girdi bir kac gun sonra mi neydi bi baktim adımlıyor
Mavi10 tubasd deniyorum aslında öyle şeyler ama almak istemiyor sevdiği bir şey olsa bile yürümek istemiyor oturuyor sonra kalkıyor gitmek istediği yere
Ozgekaraoglu Mavi10 evet ne yazikki ayaga kalkardi kollarimi acardim gel diye emekliyerek gelirdi. Yurumeye gönlü yok bunun diyordum. Kapidan tutunup 3 adim atacakti halbuki bana gelebilmek icin ama yapmiyordu. Simdi koşarak gidiyor.