Bebek_1 otizmle alakası bile yok. Benim bebeğim de 9.5 aylık o da kafa sallıyor öne arkaya yeni keşfetmiş yapıyor. Zaten göz teması varsa, ismine bakıyorsa, birkaç kelime çıkarıyorsa, size gülerek karşılık veriyorsa ya da oyuncaklarıyla oynuyorsa falan bunlar varsa otizmden bahsedilmez. Hep şu saçma sapan videolar insanların kafasını karıştırıyor. Siz ekran göstermeyin eğer gösteriyorsanız. Oyuna odaklayın.