Canım bizde yattık hastanede. Şuan susuz olduğu için sürekli serum verilecek. Temizliğine çok dikkat et kimsenin kucağına verme. Esin bile dışarıdan geldiği için mikrop oranını artırıyor. Ziyaretçi kabul etme sürekli ellerini yıka. Bebeğin ağzına götüreceği her seyi temiz tut. Doktorumuz bunları dedi. Geçmiş olsun canım