aselannesi33 Geçen ay 2 hafta boyunca adet oldum ve bu ay adet olmadım bu durumu yaşayan var mı ? Kan tahlili yaptırdım hamilelik yok vitaminsizlik var hepsi düşük çıktı bununla alakalı mıdır ?
Benguu_72 aselannesi33 benimde olmuyor kilo aldım ondan diye düşünüyorum doktora gitmek lazım adet söktürücü bile aldım gelmiyor
adalinamomm aselannesi33 Ben de 8 aydır hiç olmuyorum doğumdan sonra olmadım normal mi acaba bir kadın Doğuma gitmem lazım.
Burkiyyy aselannesi33 bende öyle idim soğan suyu bir de ada çayı ile düzene girdi benim isterseniz deneyin ?
aselannesi33 Benguu_72 zayıfım ya kiloluların adeti düzenli diye duyuyorum herkesten ama bi görünün siz yinede bi
aselannesi33 adalinamomm evet doğumdan sonra normal karşılanıyor bu kimisi hemen oluyor kimiside geç oluyor Dr demişti bana bunu
aselannesi33 Burkiyyy ada çayını duymadım ama denerim soğan suyuda hormonları yani hamile kalmak için kullanıyorlar diye duymuştum
Burkiyyy aselannesi33 yok ya adet için ben hep öyle duydum öyle de uyguladım bekarkende yapardım düzensiz olunca