Doga80 doğduğundan beri bende aynı markayı kullanıyorum canım 3 damla dedi doktorumuz 9 ay hep 3 damla kullandım 9. Ay kontrolünde değerleri normal çıkınca bıraktık 2 yaş kontrolünde d vitamini düşük çıktı yine aynı markayı yazdı doktor ve 3 damla dedi suan hala 3 damla kullanıyorum 😊 ben herhangi bir şeye katmıyorum çay kaşığına damlatıp veriyorum