Merhaba hanımlar. Oğlum 8 aylık oldu. Şükür emekliyor ve Bi yerlere tutunup ayağa kalkmaya çalışıyor. Bu sırada halının üstüne doğru sırt üstü düştüğü oluyor. Sürekli peşindeyim ama kaşla göz arasında oluyor ya da ben beceremiyorum. Sizler bu dönemde nasıl tedbir alıyorsunuz. O her başını vurduğunda içim parçalanıyor. Geceleri kendimi suçlamaktan uyuyamıyorum.