hey_makaron Prematüre anneleri, 2. Dogumunuzda mi erken oldu ? Kaç haftalık doğdu ? Neden erken doğum yaptınız?
neanladinyurdagull hey_makaron ,ilk çocuğum hiçbir riskim yokken 34 de gelmek istedi durduruldu 35 xe doğdu prematüre sayıldı.İkincisi 38+2 de doğdu kendi sancıma ek suni sancı verildi o şekilde yoksa suyumda gelmemisti nişan da
Nurfatihsare hey_makaron vala bende34de doğdu ama kendi gelmdi mecburydi gebelik kolaktezesi oldum tansyon ckti ve idrarda protein ckti suyum azdı ve gebelik sonlandi ikincide olurmu öle blmiyrm rskli grubtym sanrm
akk60 hey_makaron bende 16 gün önce doğum yaptım 32+2 de bebeğim hala küvezde sadece kilo almasını bekliyorlar
hey_makaron neanladinyurdagull maşallah ya inşallah bende o haftaları görürüm, ilk çocuğum 33. Haftada doğdu buda erken olursa diye korkuyorum
irem1 Rahmim 15 yaşındaki bi insanınki gibi küçükmüş ikinciyi yaparsam o da erken gelir dedi doktor. 35+5 de doğum yaptım
neanladinyurdagull hey_makaron neden erken doğduğu da önemli aslında sağlıcakla zamanında gelsin inşallah
ozlemyavuz İlk gebelik erken doğum olunca, ikinci gebelikte erken doğum riski artıyor demişti doktor bana 🥺