Nursensglk Merhaba dünden beri ishal burun akıntısı ateş hapşırma var.gece doktora götürdüm dişten dolayı dedi.Böyle belirtiler sizde de oldu mu 11 aylık bebeğim daha hiç diş çıkarmadı
defnemiraybebek Nursensglk hiçbir belirti olmadı sadece çenesinde küçük kızarırlar oldu sivilce gibi o zaman anladım diş çıkardığını
Ruvdem Nursensglk bunların hiç biri olmadı . Memeye düşkünlük memeyi ısırma kafasını memeye gömme sürekli eller ağızda mızmızlık kesilmeyen ağlamalar tam dişin patlayacağı hafta bunları yaşadık.
Nursensglk defnemiraybebek malesef bizde öyle olmadı dün doktora gittim öyle söyledi şansa kendi doktorumuzda izinde yazışıyoruz olmadı pazartesi ona gidicez
beyzzsenturkk_ Nursensglk başka bi doktora gidin bu sebeple kızım bronşit olduğunda 2 farklı doktor grip demişti fakat 3. doktorda bronşit ve bagırsak enfeksiyonu geçirdiğini anlamıştık tabi ki sizin belirtiler bunu göstermiyor ama asla tek doktora bağlı kalmayın cok güvenseniz bile
Annesininkuzusu-19 Ruvdem ay biz şu an öyleyiz. Şey de oldu mu ya, memeye geliyor kafasını 2 sn sonra kaldırıp geri meme arıyor.
Ruvdem Annesininkuzusu-19 tabiki sürekli girip çıkıyor zaten memeye hatta çıkarken ısırıp çıkıyor çekiyor bi yandan da . Hatta baya meme ucum dibinden ayrılmış hafif yarılmış çok ağrı çektim . Erkek çocuk bide güçlü olunca emzirmek hele de diş zamanı çok zor 🤦🏻♀️
poyraz_momyy16 Benimkide 8 aylık bence diş çıkaracak durmaksızın ağlıyor gözünden uyku akıyor ama yatamıyor çok zor dalıyor uykuya sizde de öylemi