mevraca benim bebeğimde de vardı ama böyle büyük kızarıklık değil küçük küçük döküntü ben ek gıdada alerjik bir şeyden oldu sandım yinede doktora sordum beşinci hastalık dedi alerji böyle olmaz alerjide büyük yuvarlak şeklinde döküntü olur dedi sizinki tarif ettiğine uyuyor ama alerji yapabilecek bir şey verdiniz mi birde isilikte böyle kolda boyunda falan olurmuş göbeğinde sırtında var mı yoksa sadece kolda mı