Kızlar merhaba benim bebeğim 10 aylık ilk doğduğunda saçları azdı uzadı ama bir kısmı hiç uzamadı babası da ısrar edince saçını tıraş ettik ama sıkıntı daha da büyüdü belli bir kısmı var orada çok az saç çıkıyor ve oralar kel gibi ne yapabilirim zeytinyağ sürdüm kantoron sürdüm fayda etmedi bebeği benim gibi olan var mı