Bussra enfeksiyon bebeklere doğduklarında yaptıkları ilk aşıdan geçiyor. Bizede enfeksiyon var deyip tahliller yapıldı düşük çıkmasaydı yatış verecekti. Doktorumuz bu enfeksiyonu anne karnındada almış olabilir, doğduğunda yapılan ilk iğnedende almış olabilir vücudün bunu kabullenmesi önemli demişti.