momyumy evet gercekten saçma göz kulak burun boğaz nöroloji hepsine gittik bakıldı hiçbişe yok deniliyor neden böyle düzelmiyor bilmiyorum benim bebeğim 9,5 aylık hala düzelmedi bir umut bekliyorum ama korkuyorum böyle kalır diye . Böyle olan bebeklerde çoğunlukta bakıldığı zaman bazılarının ki yürümeye baslayınca düzelmiş ama Yinede insan çocuğu söz konusu olunca tedirgin oluyor