Bir hafta önce falan kusmalı ishalli uzun süren bi hastalık geçirdik yeni . İshali için şurup verdi dr kullandık 10 gün sonra iyileşti sonra kabız oldu koyun dışkısı gibi tane tane yapmaya başladı dört beş gündür böyle bugünde öğlen uykusundan ağlayarak uyandı gittim yanına susmadı normalde ağlamazdı bi terslik olduğumu anladım altını açtım koku geliyodu. Baktım kakası poposunda duruyo çıkartamamış poposu kocaman esnemiş yavrumun canı acıyo çok panik oldum çok korktum tuvalete eğdirdim yaptı . Sonra kayısı falan yedirdim. Karnı biraz sert gibi hissettim . Sonra akşam uykusuna yatırdm 1 saat oldu yatağında şarkılae söylüyo oyun oynuyo uyumuyo normalde öyle yapar sonra uyur ben hiç bakmam ona bi kapıdan bakıyım dedim yeni dakıyodu odası kaka kokuyo hemen aldım altını değişmek için yumuşak kaka yapmış ama karnı taş gibi olmuş biraz daha şişmiş gündüzkünden . Gaz desem çocuk rahat gülüyo eğleniyo morali yerinde rahat yani niye öyle şiş sizce bilen varmı çok korkuyorum ya çok sert karnı😞😞😞😞 ( bu arada kızım 1 yaşında sayılır 10 gün kaldı)