Arkadaşlar oğlum 30 günlük kafasında küçük kırmızı kabarık şeklinde lezyonlar var,, ıva natura bebek yağı ile mi masaj yapsam yoksa mustela stelatopia mı alsam bilemedim alerjik birşey olduğunu düşünmüyorum ama canımı sıkmaya başladı bu durum ne önerirsiniz