kaderbilge Kızlar 3 buçuk aylık kızım var emzik tutmuyo Philips avent emzik denemedim sizce alıp denemelimiyim en azından uykuya geçerken vermek istiyorum çünkü uykuya geçerken çok zorlaniyoruz
idilgokce kaderbilge benim bebede 3 buçuk aylık pilips avent te olmak üzere 10 tane falan emzik aldım denedim tutmadı hatta pilips aventi kesin tutar umudu ile almıştım tutmadı 4. Ayda genellikle tutmayan bebekler tutuyormuş benimki de uyku konusunda çok zorluk yaşıyoruz tek umudum 4. Ay
alin12_ idilgokce benim bebegimde aynı. 10 adet emzik var. Bibs de denedim. Onun tutma garantisi cok yüksekmiş. Şimdiye kdr emzik tutmayan bebekler bibs i tutuyormuş. Ama tutmadı 😂çiğniyor emmiyor. 4.ayda da denedim. Tutmadı. 4 ay 28 günlük şuan. Ben pes ettim 🤭emmeyecek
denizdgr kaderbilge ayy o emzik çok iyi kızım kullandi şimdi oğlum 1 aylık öbür memeleri tutmadı bunu direk tuttu
papatyau kaderbilge benim bebegimde 3 aylik hicbir emzigi tutmadi philips aventi aldı en azindan uyurken veriyorum emiyor gun icinde cok tutmuyor agzinda ama uyuturken kolaylik oluyor
eclahu kaderbilge benim kızımda 3 aya kadar her çeşit denedım almadı acent almiştım ama 6+ almişim yanlışlıkla sonra 0 ay aldım avent tuttu ama 3 ayda ancak şimdide sadece uykuya dalarkan emiyor deneyin mutlaka
ahsengunesveannesi kaderbilge bence deneme.Ben de ne yaptıysam ne ettiysem tutmadı.Nuk,wee baby, Philips Avent hepsini denedim.Tutmayinca tutmuyorlar
Simayduru61 kaderbilge 3bucuk aylık benim kızımda hiç bi emziği almadı dün amazondan sipariş verdim Philipsi bugün geldi çok güzel tuttu arada düşürüyor ama daha iyi alıscak. Bence deneyin
bebegiminbesigicamdan kaderbilge tutmayan tutmuyor aventide denedim yok ilk oglumda belki 10cesit bende denedim yok tutmadi ikincisinde avent aldim tutmadi wee damakli aldim onuda tutmadi pes ettim direk