Bahar62 Selam kızlar Oğlum 7 aylık ağustostan beri her ay âdet oldum ama bu ay 2 gün geçti.okudugum kadarıyla emziren anneler de adet düzensizliği yaşanabiliniyormus âdeti düzensiz olan var mı
Tuba Bahar62 iki kere adet gördüm sadece ve şuan yine hamileyim😂 ama emzirirken adet düzensizliği çok normal
Eymenimmm19 Canım bebeğim 8 aylık bu dönemde 6. Ay bitiminde oldum ondan sonra henüz olmadım bende emziriyorum diye takmıyorum bu arada spralle korunuyorum güveniyorum da açıkcası
Bahar62 Eymenimmm19 ben Ağustos'tan beri her ay düzenli olarak oldum bu ay 3 gün gecikmem var bizde prezervatif ile korunuyoruz ama yırtık çıkma ihtimali varmış çok korkuyorum 🙄
yildizcihan Bahar62 emziriyorsaniz bir iki gun gec veya erken duzensiz olabiliyor. Hamile degilsinizdir. Ben hic olmadim bide beni dusunun. Ne gecikme ne erken olma. 😂 hamile kalsam ogrenmem supriz olur sanirim 😂
Bahar62 yildizcihan 😃😃 doğururken öğrenirsin mide bulantısı falan çekmeden temiz iş😃 evde yapılan testlerden yaptım negatif çıktı ama yaşadığım korku yetti bana🙈