İkiz bebeklerim var 7 aylıklar kendi kendine dönüyorlar, emeklemeye çalışıyorlar ama şöyle bir şey var hep ayakta ya da oturarak durmak istyorlar oturmayı da desteksiz oturamıyorlar bu da çok yorucu oluyor benim için sizce kullananlara soruyorum hoppala mı almalıyım yoksa yürüteç mi ?